Thursday, July 5, 2018

მეორე დღე

 ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში.გავაცნობიერე, რომ აქტუალური თემის მიხედვით ვირჩევ პრობლემაზე ორიენტირებულ პროექტს, გამოვყოფ ძირითად საკვანძო საკითხებს.ვითვალისწინებ ისგ სტანდარტებს და მოსალოდნელ შედეგებს. ვქმნი პუბლიკაციას, თუ როგორ გავაცნობ გარკვეულ სამიზნე ჯგუფს ჩემს პროექტს.დავგეგმავ შესაბამის აქტივობებს და დავეხმარები მოსწავლეებს მათ განხორციელებაში.გავაცნობიერე რეფლექსიის დანიშნულება, თუ როგორ შევაჯამოთ შესრულებული სამუშაოები,მოსწავლეებმა გააცნობიერონ რა შეძლეს კარგად რა გაუჭირდათ.21- ე საუკუნის რომელი უნარები განუვითარდათ, რომელ სააზროვნო უნარებზე გავიდნენ.
   ამ მოდულზე გავეცანი პრაქტიკულ სამუშაოებს, კერძოდ როგორ ვაქციოთ პუბლიკაცია სურათად და როგორ შევძლოთ სურათის ბლოგზე დადება.

პირველი დღე

ძალიან საინტერესოდ წარიმართა დღევანდელი დღე,ვისწავლე სახელმძღვანელოს მოძიება tpdc.ge ზე.გავეცანი პროექტის გეგმის შევსებულ შაბლონებს. გავეცანი სასწავლო საკიტხების ეფექტურად დაგეგმვას.
   აღმოვაჩინე პროექტის დაგეგმვისა და განხორციელებისთვის საწირო დოკუმენტაციის ორგანიზება, რაც დამეხმარება პროექტის განხორციელებაში.გავიგე როგორ დავგეგმო და განვახორციელო აქტივობები 21-ე საუკუნის უნარ ჩვევების განვითარებისთვის მოსწავლეებში